לינוי אשרם תרגיל אלות / Abd29u3 3n8uwm - ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

לינוי אשרם תרגיל אלות / Abd29u3 3n8uwm - ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. קודם כל כי לא היו לה באמת מתחרים. אביאל רובשוב (לפנים לינדר) צילום:

לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. נסתפק בהסבר קצר מה זה תרגיל אלות. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות.

3aadtmr6 M7t3m
3aadtmr6 M7t3m from sport1images.maariv.co.il
קודם כל כי לא היו לה באמת מתחרים. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל החישוק, וגם בו נרשמה תקלה קלה שהישראלית תקווה שלא תגרום לה להחמיץ את הפודיום. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית, בטרם השלימו כל המתחרות את חלקן במוקדמות.

לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה.

חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. ראיון אולפן אירה ריסנזון לינוי אשרם זכתה שמדליית זהב ושיא עולם בהתעמלות אומנותית. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. קודם כל כי לא היו לה באמת מתחרים. לסיום, ניקול זליקמן הציגה את תרגיל הסרט שלה ורשמה תחרות. אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות.

המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. לינוי אשרם הייתה בחירה קלה מאוד לספורטאית השנה שלנו. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014.

לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו ל×'מר תר×'יל ×
לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו ל×'מר תר×'יל ×"אלות from images1.ynet.co.il
אחרי מדליית הכסף של לינוי אשרם שלשום בתרגיל החישוק, היום (חמישי) המתעמלת הבכירה, השיגה את עוד לפני המדליות באליפות העולם, השיגה אשרם שש מדליות זהב במקצועות שונים בגביע העולם (אלות, סרט, כדור וקרב רב) בנוסף, אשרם גם תתמודד הערב בגמר של תרגיל הסרט, אחרי שרשמה תוצאה של 18.550 ועלתה מהמקום השני. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. בסיום התחרות יחברו השופטים את הניקוד והציון הכולל ישמש לצורך. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. היא ביצעה תרגיל נקי ללא נפילות, שהעניק לה את הציון 18.266 נקודות. לסיום, ניקול זליקמן הציגה את תרגיל הסרט שלה ורשמה תחרות.

אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו.

בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. זהו הישג אישי אדיר, שמביא הרבה כבוד לישראל. פילנובסקי עלתה שלישית למשטח ופתחה את התחרות עם תרגיל אלות מצויין. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. ראיון אולפן אירה ריסנזון לינוי אשרם זכתה שמדליית זהב ושיא עולם בהתעמלות אומנותית. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים האינטנסיביים שלה מבוקר ועד לילה לא היו לשווא. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לרגע היה נדמה כאילו אשרם עלולה לאבד את בסיבוב השלישי זליקמן ביצעה תרגיל אלות, שהיה תרגיל מלהיב וקצבי, עליו היא קיבלה 24.000 נקודות. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים.

תר×'יל ×
תר×'יל ×"חישוק של לינוי אשרם ×'אליפות אירופ×" ×'קיי×' ×'ו זכת×" ×'מ×"ליית ×"×–×"×' Youtube from i.ytimg.com
ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים האינטנסיביים שלה מבוקר ועד לילה לא היו לשווא. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק.

בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות.

ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. היא ביצעה תרגיל נקי ללא נפילות, שהעניק לה את הציון 18.266 נקודות. זהו הישג אישי אדיר, שמביא הרבה כבוד לישראל. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל.

בתרגיל הסרט, אשרם הפילה את המכשיר לקראת הסיום וזכתה לציון של 171 נקודות תרגיל לינוי אשרם. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו.

Posting Komentar

0 Komentar